John for Ferencváros

2008. végén egy szalagcímből emeltem ki a blogom címét. Akkor kampányblogként indítottuk, 2009. januárjában a kampány véget ért. A blogolás folytatódik.

Friss topikok

  • Intercontact Mérnökiroda Kft: Index Hazug rágalmai amit csak egy helyreigazítással korrigál élen Szalai Bálint alatt... (2018.03.05. 11:19) Erőszak
  • bozgor: @székelyrobi: Látom már, hogy hiába írok, (annak aki ly-al írja az ideje szót , annak biztosan hi... (2010.02.16. 14:58) Változások a moderációban
  • wolff: Híres emberek véleménye a zsidókról LISZT FERENC: "El fog jönni az a nap, amikor minden olyan né... (2009.07.26. 20:35) Ferencváros marad
  • Apa_: Ez szomorú ? , még az sem kizárt ........ És az alábbiakat mivel lehetne minősíteni? katasztrofáli... (2009.02.26. 09:59) Egy szomorú post
  • traubee: John Emese :„Nem nekem kell szabadkoznom.” -akkor mégis kirnek kell,ha e téma bevetetőjét komolya... (2009.01.21. 05:43) "Oknyomozás" Hír TV-módra

Címkék

1 (1) 10% (1) 20 (1) 2020 (1) 5% (1) 9 (1) ab (1) ajánlószelvény (1) aktivista (1) alkotmány (1) andrás (1) bejegyzet (1) bíróság (1) blog (1) bom (1) budapest (3) cigi (1) demszky (1) élettársi (1) előd (1) emese (23) éves (1) ferenc (4) ferencváros (18) ferenv (1) ferenvcváros (1) fidesz (1) flódni (1) forever (1) főváros (1) füst (1) füstmentes (2) gábor (1) gegesy (5) generáció (1) gyerek (3) házasság (1) hiller (1) hír (2) humanista (1) ifjúsági (1) interjú (2) istván (1) játszótér (4) jazz (1) jobbik (2) john (23) kampány (2) kapcsolat (1) karácsony (1) készülődés (1) koncert (1) kopogtatócédula (1) közlemény (1) léderer (1) levél (1) magyar (2) mdf (1) mikulás (1) mszp (1) munkáspárt (1) nemzet (2) nemzeti (4) novák (1) nyílt (1) oknyomozás (1) olimpia (1) parlament (1) párt (1) plakát (2) polgármester (1) pont (1) szdsz (23) színház (4) születésnap (1) tv (3) új (1) vadplakát (1) válás (1) választás (6) választások (6) young (1) zoom.hu (2) Címkefelhő

Elindul a blog

2008.11.24. 16:36 - johnemese

Címkék: blog budapest szdsz választások ferenc emese john ferencváros gegesy

Talán kicsit későn kezdtem bele a blogolásba. Bár augusztusban egyszer már megpróbáltam. Akkor ugyan még nem terveztem kampányt, ferencvárosi jelöltséget, hiszen Gegesy Ferenc képviselőként dolgozott. Így ez most egy kampányblog lett.

Ferencváros - egy álom. A ferencvárosi jelöltség még nagyobb álom volt. Lehetőség, hogy ott ahol élek, hozzátegyek az utcákhoz, a terekhez, a városképhez. Jelenleg a kampányommal. És egyszer talán majd képviselőként is.

Feri lemondása teljesen váratlan volt, nem csak számomra. Váratlanul érte  a helyi szervezetet is. Én augusztusban vállaltam el félidős kismamaként  a párt országos szervezői feladatait négy hónapra. Mindezt a fővárosi frakció mellett.

Nem mondom, hogy saját életem szempontjából éppen egy kampány lenne a legideálisabb helyzet, ezért első megkeresésre nem is mondtam igent. A csoport figyelme, kérése és politikus barátaim azonban meggyőztek arról, hogy a hihetetlenül nagy kihívás mellett, rengeteg segítségre és élményre is számíthatok. Valójában, mégis a kihívás győzött meg. Biztos voltam benne, hogy valakinek itthon, Magyarországon is ki kell egyszer próbálnia, hogyan is működik egy kismama-politikus egy időközi kampányban.

Az ügyvivők döntését követően a stábbal hamar zászlót bontottunk. Megindult a tervezés.

A bejegyzés trackback címe:

https://johnforferencvaros.blog.hu/api/trackback/id/tr39786153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

darusk9gq56 2008.12.06. 11:56:10

Kedves Emese!Én a ferencvárosban születtem ezért bizony még most is gyakran álmodom a régi - ma már lerobbant - szülői házzal. Veled gyakran találkoztam a Gizella-körben, sőt 1x kiránduláson is. Gratulálok az új kis.-jövevényhez. Szomoru vagyok viszont azért, mert állandóan az ellentétes álláspontoktól hangos a párt! Már írtam többször Kóka J-nak, de válasz nem érkezett. Meglátásom szerint Ő az, aki ellentéteket gerjeszt a pártban. Szomoru, hogy a "nagy öregek" Kuncze, Pető, Magyar B. melléáll, pedig a népszerütlensége miatt a pártunk megitélését is nagyban rontja! Kihez forduljak, hogy végre meghallgassák a kis-embert, a sima párttagot, /tagokat/ is? Ha nincs változás sok embert /tagot/ fogtok elveszíteni! Eörsi M. és a még Kókát pártoló vezetőket kérlek győzzétek meg, hogy Fodort támogassák, amig nem késő a párt előrehaladása, a tagság megtartása érdekében!

johnemese 2008.12.07. 08:32:00

Kedves darusk9gq56!
Köszönöm a kedves levelet. Nem tudom, a novemberi Gizella körön találkoztunk-e? Kicsit szomorú voltam én is, amikor együtt néztük a filmet. Mégis egyben bizakodó is, mert hiszem, hogy vissza lehet hozni azt a hangulatot. Nem akarom ugyanis elfogadni, hogy azok, akik a rendszerváltás idején és az azt követő években a fél ország számára a legmértékadóbb erőt képviselték, ne éreznék, mekkora jelentőségünk lehetne ma is, ha képesek lennénk félretenni a vitákat, régi sérelmeket.
Én Fodor Gábor mellé letettem a voksom - most már mondhatom néhány éve, de először az SZDSZ mellé tettem le. Nagyon nagy szükség van arra, hogy a tagok jelzéseket adjanak - még akkor is, ha nem mindig jön válasz. És kitartsatok! Nekem mindenesetre sok erőt ad a bejegyzésed és az, hogy figyeltek a kampányunkra, a munkánkra. Azért dolgozunk - itt együtt a IX. kerületben - hogy mi is tudjunk erőt adni a tagságnak, vezetőinknek országszerte. Egyszóval, köszönöm.
süti beállítások módosítása