John for Ferencváros

2008. végén egy szalagcímből emeltem ki a blogom címét. Akkor kampányblogként indítottuk, 2009. januárjában a kampány véget ért. A blogolás folytatódik.

Friss topikok

  • Intercontact Mérnökiroda Kft: Index Hazug rágalmai amit csak egy helyreigazítással korrigál élen Szalai Bálint alatt... (2018.03.05. 11:19) Erőszak
  • bozgor: @székelyrobi: Látom már, hogy hiába írok, (annak aki ly-al írja az ideje szót , annak biztosan hi... (2010.02.16. 14:58) Változások a moderációban
  • wolff: Híres emberek véleménye a zsidókról LISZT FERENC: "El fog jönni az a nap, amikor minden olyan né... (2009.07.26. 20:35) Ferencváros marad
  • Apa_: Ez szomorú ? , még az sem kizárt ........ És az alábbiakat mivel lehetne minősíteni? katasztrofáli... (2009.02.26. 09:59) Egy szomorú post
  • traubee: John Emese :„Nem nekem kell szabadkoznom.” -akkor mégis kirnek kell,ha e téma bevetetőjét komolya... (2009.01.21. 05:43) "Oknyomozás" Hír TV-módra

Címkék

1 (1) 10% (1) 20 (1) 2020 (1) 5% (1) 9 (1) ab (1) ajánlószelvény (1) aktivista (1) alkotmány (1) andrás (1) bejegyzet (1) bíróság (1) blog (1) bom (1) budapest (3) cigi (1) demszky (1) élettársi (1) előd (1) emese (23) éves (1) ferenc (4) ferencváros (18) ferenv (1) ferenvcváros (1) fidesz (1) flódni (1) forever (1) főváros (1) füst (1) füstmentes (2) gábor (1) gegesy (5) generáció (1) gyerek (3) házasság (1) hiller (1) hír (2) humanista (1) ifjúsági (1) interjú (2) istván (1) játszótér (4) jazz (1) jobbik (2) john (23) kampány (2) kapcsolat (1) karácsony (1) készülődés (1) koncert (1) kopogtatócédula (1) közlemény (1) léderer (1) levél (1) magyar (2) mdf (1) mikulás (1) mszp (1) munkáspárt (1) nemzet (2) nemzeti (4) novák (1) nyílt (1) oknyomozás (1) olimpia (1) parlament (1) párt (1) plakát (2) polgármester (1) pont (1) szdsz (23) színház (4) születésnap (1) tv (3) új (1) vadplakát (1) válás (1) választás (6) választások (6) young (1) zoom.hu (2) Címkefelhő

20 éves az SZDSZ

2008.11.25. 12:23 - .B.B.

Címkék: kampány szdsz választások 20 emese éves john ferencváros aktivista

Nagy megtiszteltetés számomra Emese mellett dolgozni a kampányában. Már pár éve ismerjük egymást és nekem sem ez lesz az első kampányom, de most lesz először lehetőségem közvetlen közelről is tapasztalni, hogy milyen egy női politikussal kampányolni. Ráadásul egy kismama-politikussal.

Külön izgalmasnak tartom, hogy ez 2008-2009 fordulóján történik, pontosan húsz évvel azután, hogy megalakult a Szabad Demokraták Szövetsége. Nekem azért is jelentős a dátum, mert magam is most töltöttem be huszadik életévemet, szinte napra pontosan egyidős vagyok az SZDSZ-szel.
Szerencsére messze nem én vagyok az egyetlen fiatal a párt körül, nagyon sok az ifjú aktivista. Mint ahogy sokan, én is tagja vagyok az Új Generációnak, büszke vagyok rá, hogy Emese elnöksége alatt csatlakoztam hozzájuk. Barátaimmal, akikkel a ferencvárosi kampányban is együtt dolgozunk, együtt néztük végig a múlt szombaton, a huszadik születésnap alkalmából megtartott beszédeket. Többen szólaltak fel, jelenlegi és volt vezetők, fiatalok és tapasztaltabbak. Egy közös volt bennük, a párt és alapítói iránti mély tisztelet. Emesét érte a megtisztelő feladat, hogy felolvassa Göncz Árpád levelét, aki személyesen sajnos nem tudott jelen lenni. Az a pár perc volt talán a legmeghatóbb az összes közül.
Természetesen vicces jelenetek is akadtak, talán a legjobb az volt, amikor a színpad mellett az SZDSZ házőrző kutyáját, Gizit próbáltuk Emese lányával, Zsuzskával visszafogni, mert mindenáron fel akart nyargalni a színpadra. Ennek is eljött aztán az ideje később, Gusztos Péter vitte fel, hatalmas közönségsiker volt.
Remélem, hogy Gizit egyszer a Ferencvárosba is el tudjuk csábítani :)
A kampányban nekem az operatív részekben lesz feladatom. Már összegyűjtöttük cédulákat, megvolt az első néhány sajtótájékoztató, (én mindegyiken ott voltm persze :) ) készülünk a programokra és rendszeresen szórom a szórólapokat. És remélem, hogy az egyik körzet szavazatszámláló bizottságban is részt vehetek majd.
Nincs is az annyira messze, nincs 50 nap sem az első fordulóig!

A bejegyzés trackback címe:

https://johnforferencvaros.blog.hu/api/trackback/id/tr2787546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása